goddagens mina kära femton läsare!

Jag gissar på att Blondinbella skulle skratta sig till döds om hon såg min statistik. Och Ksgbloggarna också. Men jag är glad över att jag har er femton trogna läsare om dagen! Hellre femton än typ.. två, eller hur? :)


Idag var en bra dag. Jag lyssnade på Rage against the machine som start på dagen, och tog mig tid till att fixa värsta flätorna i håret som jag tyvärr var tvungen att ta ut när jag, hör och häpna, gymmade! Med Soph och Annabanana! Vi pumpade på som sjutton! Jag har en känsla av att min rumpa och mina lår kommer bedja på knäna om att bli amputerade så jag slipper smärtan imorgon. Men hey, jag kommer komma i form och få ett tight ass så vem bryr sig?! Jag gör. Jag åt en chokladboll på väg hem för att trösta de ensamma kalorierna som saknade sina kompisar..


Puss Puss
Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0