Mys

Igår var en trevlig kväll. Började med att jag åkte hem till Annabanana och fick se hennes übercoola hus. Sen kom Sophie, Sassa och Frida och Jenny dit och vi åt lite mat och chillade. Tills Jenny satte på Tigerjakten. Ni vet, med Mora Träsk? "Nu ska vi ut på tigerjakt, nu ska vi ut på tigerjakt. Vi kommer till ett träd.." osv. Helt plötsligt börjar hela bordet dansa till tigerjakten och jag låg och asgarvade i Annas soffa medan Dennis undrade varför jag skrattade så mycket i luren. :)

Egentligen var det tänkt att vi sedan skulle dra till Peters på party, men vi hade lite krångel med bussarna så vi träffade istället Mike (Annabananas boyfriend som alltid är jättedum mot mig) och hans kompisar. På väg dit började jag prata med någon som hette Gustav, och han hade jättebra musiksmak men var så grymt trist som person! Sen följde han med oss trots att han inte var på väg åt samma håll och det var väl kul i sig typ. Vi grillade marchmallows på ett berg och hade det mycket mysigt och sen åkte vi hem och sov hos Annabanana. Miikeet trevliit!

Puss Puss
Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0