sista fredagen i skolan innan lovet

sen är det en vecka fylld med ägg, påskris, påskkärringar och påskgubbar! MYS!

Jag ser fram emot att måla ägg, äta ägg, äta påskefterrätten (persikor med grädde) och att mysa med Dennis. Det vill jag göra hela lovet. Han har ju varit sjuk hela veckan typ :(

Idag hade jag en dålig morgon i kollektivtrafiken, satt på fel tunnelbana, fel buss och ville gå in genom en låst dörr fast det gick ju inte så jag bankade på dörren och svor lite innan jag argt spottade ut mitt tuggummi och gick mot huvudentrén. Bajsmorgon. Men sen blev jag på bättre humör av Anna, Frida, Sophie, Max, Ingrid och alla andra i skolan :)

Idag ska jag ha sylektion till fem, sen ska jag träffa Tobbe en stund för att sen dra mig mot hässelby på party (?). Vi får se hur det går. :)

Anyway, bakad potatis till lunch idag, det blir mysigt iaf! Nu ska vi spela upp rollspel på franska, wish me luck!

Puss Puss
Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0