valborgsmässoafton

Idag är det valborg. Dagen då flest ungdomsfyllor sker i Sverige, då flest rattfyllor sker och dagen då barnfamiljer och pensionärer samlas kring elden och köper lotter av fotbollslagen. Men vi går emot strömmen. Ingen karatefylla idag inte. Ingen eld tillsammans med familjer och pensionärer och lottförsäljning heller för den delen. Ikväll ska jag bara ha det trevlig och inte supa mig aspackad. Jag har växt ifrån det nu. Jag ser inte nöjet i att bli aspackad. Gå emot strömmen du också.

Jag och Krelle har btw plattat Dennis hår idag. Andra gången i hans liv han har ett fett stort afro, för det blir inte platt, det blir bara stort. Och jävligt kul att beskåda när det inte är urkammat, då ser han ut som en blandning av Einstein och ett troll. Väldigt underhållande. Men nu är han fin :) 

Vi hörs senare, jag är sjukt hungrig. Trevlig valborgsmässoafton!

Puss Puss
Emelie




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0