Bland alla bruna ansikten och blonda fluff

Där fanns vi. En liten grupp ksg:are som ägde publikdansgolvet (?) som dansade galet och hoppade in i de som hoppade in i oss. Familjen hade tyvärr världens sämsta ljud, men Naïve New Beaters var helt sjuuukt bra!!! Tack Belapåni som introducerade dem till mig igår!! :D

Ung08 iår hade, om det är möjligt, fler fjortisar i år än någonsin. Efter ha varit där i ynka fem minuter runt åtta då inga tält var öppna ens hade vi redan räknat till 57 stycken. Tänk då hur många av dem som finns under dagtid?!

Ikväll ska jag på spexparty hos min vän Matilda! Det blir nog roligt! :D Kan slänga in en snygg webbcam bild hur jag ser ut sen innan jag rör mig mot henne. "Tänk rysh, pysh, rosetter, fluff, tyll, mustach och galenskaper" är ledordet till festen. Det lär bli spännande att se om jag är den enda som tar det på allvar? Hon bor visserligen tre minuter bort från mig typ så skulle det vara så att jag är den enda som sticker ut så kan jag ju alltid springa hem och byta om!

Hörs senare!
Puss Puss
Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0