Bland Thåström och Kaos

Sitter jag. Vid mitt skrivbord. Trött. Klockan är kvart i nio. Bara? Det är Fredag. Borde vara vaken. Borde gå ut. Borde vara social. Alltför många borde.

Runt om mig är det kaos. Stress. Kaos. Usch.

Tur att Thåström finns där då. Anna introducerade honom för mig och det är jag glad för. Han må kanske inte vara min absoluta favoritartist (Det är Hoffmaestro och David Bowie såklart) men han är bra när man vill komma bort lite från världen.

Så här sitter jag. Vid mitt skrivbord. Borde vara vaken, borde gå ut, borde vara social, men måste inte. För just nu släpper jag allt och bara är. Att bara vara är det bästa som finns. I sin egen oas av fridfullhet.

Puss Puss
Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0