Dagens bravader

Godkväll kära fjorton/ femton/ ibland till och med sexton läsare!

Idag var jag först och fikade och shoppade lite med Tobbe och Krelle. Det var trevligt! Har inte sett dem på ett tag så! Tog en latte med irish cream smak, den var sjukt god! Sen köpte jag ett linne på American Apparell, jag saknar linnen i min garderob som behöver uppdateras något nu inför hösten. Out with the old and in with the new aight?

Efter fikat drog jag iväg och tränade. När jag hade powerwalkat i fyrtio hela minuter (Vet inte vad som fick mig att gå som en duracellkanin, but i was on fire today) och var genomsvettig så är det ju nästan självklart att man stöter på någon man känner. I detta fall ramlade Kris och Marcus in (inte oväntat att se dem på gymmet dock) och sätter sig och cyklar bakom mig. Helt dyngblöt och med andan i halsen försökte jag vara trevlig ändå och pratade medan jag kippade efter andan och nästan snubblade på mig själv på rullbandet. Fem minuter senare fick jag nog av att skämma ut mig och stänka ned mina skolkamrater med svett och gick iväg och rodde istället.

Efter allt duktighetsbeteende åkte jag hem till min mormor och åt ugnspannkaka och drack kaffe. Jag älskar min mormor. Hon är bäst. Hon ska dessutom sticka en kofta till mig! :D Hihi!

När jag hade fått nog av kaffe och småprat åkte jag till rådmansgatan och mötte Stina för en fika på 60s. Förstår ni hur mycket kaffe jag har fått i mig!? Vi satt och snackade högt och tydligt om allt mellan himmel och jord så pass att våra bordsgrannar kunde höra vartenda ord av vår konversation. Kanske fick det höra lite väl mycket. Kanske bör man vara någorlunda diskret när man pratar på caféer.. något att tänka på till nästa gång!

Jag mådde nästan lite dåligt av allt kaffedrickande när jag sa adjö till min käre vän på tunnelbanan för att bege mig till Victor där vi skulle se film! Vi såg Wanted, den actionfilmen är ju galet rolig. Att James McAvoy är med gör ju saken bara bättre! Något att vila ögonen på under långa dialoger i filmen, även om du nu inte var så många dialoger utan mest en massa skruvade kulor, bad i stearin och typ bilåkande i filmen. Men den var cool iaf! Jag är en liten nörd som älskar när filmer inte handlar om något speciellt utan mest har en massa pangpang och bilar med. Det är nice!

Nu ska jag nog krypa i sängs. Imorgon är jag barnvakt igen nämligen, då ska man vara på topp! :D

Puss Puss
Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0