En heldag på stadens gator!

Idag var jag i staden med min käre vän Alexandra. Vi flög runt redan klockan tio på morgonen vid hötorget för att hinna innan alla andra till slutrean. ÄLSKA 75% REAN! Jag fick med mig en hel del fynd hem, inte ett enda plagg över 200! Det kunde behövas eftersom jag rensade ut halva min garderob i förrgår..

Så, vi besökte H&M, MONKI, Cubus, Gina Tricot, Weekday och H&M H&M och H&M. Alla H&M var bara för att Alexandra hade sett ett par skor som hon blev helt såld på och därför drog hon runt mig till varje hm som finns i staden. Men, jag fick ju med mig ungefär tre plagg från varje butik kändes det som. Kom hem med sex påsar innehållandes:

- En oversized randig tröja
- En overoversized gaaalet skön tröja
- Ett linne
- Ett par jeans (50 SPÄNN!!!)
- En svartvit klänning med miljarders rosetter som mönster
- En vit klänning med spets i sidorna
- En svart t-shirt med snyggtryck på
- Ett par tights
- Ett hårband till spexpartyt på fredag
- Ett dubbelpack med hårband
- Ett par trosor
- Och sist men inte minst en svart tshirtklänning med en... BAM BAM BAM BAAAM: PÅNI PÅ!!! Jag blev en glad flicka när jag såg den! :D

INGET av dessa plagg gick över 199 kronor. Faktum är att det bara finns ett plagg som går över 150 kronor i listan och det är den randiga tröjan som kostade just 199 kronor. Annars kostade det dyraste plagget 140 kronor. Billigt billigt! Fick en klänning som från början kostat 500 för 125 ynka riksdaler.. Så tomt är det ju inte i min garderob längre i alla fall! (:

Nu ska jag lägga in allt i garderoben och fundera ut min outfit till på Fredag då det är Spexparty på g!

PUSS PUSS
EMELIE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0