Godmorgon

Snart bär det iväg till skolan igen. Idag kommer ettorna. Det blir ju spännande? Man kanske har tur och får skymta en eller två armar av de som ska börja. Vår skola är i princip en flickskola, och jag antar (och har slutat hoppas på motsatsen) att det kommer börja 94 tjejer och 14 killar i år också. Jag vet inte riktigt vad det är som drar alla tjejer till oss och skrämmer iväg alla killar? Det är och kommer alltid förbli ett mysterium!

Hursomhelst, idag kände jag att det drog lite väl kallt när jag släppte ut katten. Så, det får halsduk och ickesandaler idag :) MYS! Jag har faktiskt längtat lite till hösten. Det är då man kan gå runt i trettiofyratusen plagg utan att någon vet om det är för många chailattar och chokladbollar eller om det bara är så att man fryser ovanligt mycket! Me like me like! :D

Så, nu ska jag leta fram min halsduk, dra på mig strumpor och skor och ge mig ut i höstvindarna. TROTS att det är augusti och det säkerligen kommer bli varmt under dagen..

Puss Puss
Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0