Jag är vad man kallar flexibel

Oh du, nu har jag varit duktig! Jag har suttit och letat ut tolv frågor från M.I.G spelet till morgondagens frågejakt med fadderbarnen. Alla tolv frågor är nedskrivna på minimala post it lappar, alla tolv svar är nedskrivna på tolv andra minimala post it lappar, frågelapparna kommer gömmas i tegnerlunden imorgon och så ska våra små fadderbarn kuta runt precis som vi gjorde i ettan och leta som galningar. Det vore kul om det var under tidspress också.. hmm..

Nej, jag har huvudvärk och är rastlös och känner att jag behöver hoppa in i duschen och längtar till imorgon på samma gång. Jag är dessutom inne på la redoutes hemsida och checkar nyinkommet samtidigt som jag smsar och skriver det här. Jag är vad man kallar flexibel. Funderar på att joina familjen nere och kolla film med the. Som ett skönt avslut på en helg. Maybe maybe. Under tiden sitter mr.Glassgubbe och stirrar på mig från soffan.. Kanske inte var världens smartaste idé att kidnappa honom. Men, madre blev glad och det är det som räknas. Dessutom hade vi kul under operation gbgubbe. Det räknas också, mycket!

Puss Puss
Emelie


Har Borat också många bollar i luften?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0