Lördag kväll

Såg precis klart filmen "Dumpad". Eller som den heter på engelska "Forgetting Sarah Marshall". Galet rolig film!
Jag säger bara, full body pictures.. jag har sett ALLT av Jason Segel nu. Utom hans tår..

Jag funderar på att göra mig en kopp kaffe, vill inte bli trött och tråkig ikväll också som jag var igårkväll. Fast ikväll har jag i alla fall planer! Det blir trevligt (:

Tyvärr ser jag, precis som vanligt, ut som en blandning av en våt cockerspaniel och jesus. Jag vet inte, mitt hår är precis i samma längd som jesus och hundöronen. Illa. Men! Jag ska spara så jag jämförs med en hippie om ett par år.. DET blir nice! Ser fram emot att bli omnämnd som "the hippie". Då tar jag incs plats. Hon är hippien just nu.. fast min gud också. Nej, inga internskämt på bloggen! Mot kaffemaskinen!

Puss Puss
Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0