total lycka

Jag har bara positiva saker att se fram emot.

Jag fick ett samtal för ca en timme sen om att jag fick jobbet som teamledare på Ung Omsorg. Ska komma in i veckan och skriva på avtal och så, och sen börjar jag jobba nästnästa helg redan! Jag ser fram emot det som satan! Det blir ett spännande uppdrag att hålla koll på en grupp barn som ska umgås med, lite mer livserfarna äldre (gamlingar, på lekmannaspråk) och spela bingo eller andra aktiviteter jag planerat åt dem! Ska se till att alla sköter sig och sånt också, Nice säger jag bara! :D

På Onsdag blir det en trevlig dag också! Då ska jag äta middag hos mormor först efter skolan, alltid lika trevligt att sitta och prata med henne om allt mellan himmel och jord. Jag älskar min mormor helt enkelt! Sen på kvällen ska jag gå på bio med Emil, man blir alltid lika glad av att träffa Emil. Vi ska se Inglorious Basterds. Den verkar så sjukt jävla galet spårat bra!

Imorgon sätter schemat igång på riktigt! Då ska jag ha Kultur och Idé historia med världens bästa lärare Cecilia klockan 08.50! Gud vilken liten suck up jag är. Speciellt när jag vet att hon går in då och då och kollar hela KSG:s bloggelit. Då kan man ju inte direkt skriva något annat än att hon är bra, annars kanske man får militärblicken och en massa Oi! efter sig resten av tiden på ksg..

Nej! Off to bed now! Eller ja, borsta tänderna, krypa ner i sängen med en bok och chilla ner ett par hekto efter allt adrenalin som rusar i kroppen efter adrenalinkicken jag fick efter samtalet som följdes med en glädjedans för min enda publik, min madre.

Puss Puss
Emelie


Så här glad såg jag ut under och efter samtalet med min nya chef. Fast med lite mer tänder..

Kommentarer
Postat av: estelle

hahahah vilken underbar bild!

2009-09-01 @ 21:37:43
URL: http://esstan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0