Dagen före dagen före dagen före dopparedagen!

Ja, idag är det den tjugoförsta december. Det är tre ynka dagar kvar till julafton. Det är tjugotvå ynka dagar kvar till min födelsedag. Jag längtar galet till båda två.

Idag ska jag in till staden och träffa fröken Ingrid Kempe. Ska även inhandla en extra sak till madre och hennes julklapp. Klockan fem ikväll ska jag befinna mig i Sollentuna Centrum med min familj och titta på ett ljud och ljusspel som de skulle ha där. Jag har missat alla dagar som Vintagemarknaden har varit vilket är jättetråkigt. Mina helger liksom rinner ut i sanden eftersom jag jobbar och igår var jag ju på julbord.. Alla som har varit på vintagemarknaden har kommit hem i lyckorus över sina fynd som tex halsdukar för fem kronor. Jag är avis.

Och typ fortfarande mätt från julbordet. Och fortfarande i extas efter Avatar i Lördags. Och i glädjerus över att jag har så fina och underhållande kompisar sen i Fredags. Wow, jag kan leva länge på mina glädjerus märker jag!

Nu funderar jag på att måla eller lägga över Iggy Pop på min ipod. Vara lite kreativ.

Puss Puss
Emelie


Han må vara en läskig man, men bra musik har han allt gjort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0