God kväll kära 14 läsare

Idag har jag stått på öppet hus. Vi fick ostmackor till middag. Lyxigt värre!
Kungstengymnasiet är awesome, hoppas alla jag visade runt och pratade med håller med mig och att jag inte skrämde bort dem. Om inte jag skrämde dem blev de nog rädda över alla andra överentusiastiska elever som stod vid dörren och hoppade på varenda stackare som klev innanför portarna från den bitande kylan, in i värmen och kärleken på KSG.

Jag vill även meddela två stora nyheter:

1. Jag är numera i ett förhållande med min käre vän Edith. Vi kom fram till att vi (jag) är trötta på pojkar för tillfället och varför inte prova på tjejer (Edith) ett tag? Jag menar, en härlig vänskapsrelation kan ju alltid utvecklas till ett fantastiskt förhållande? Vi har redan börjat planera vårt bröllop, det kommer bli awesome.

2. Jag glömde min bok i skolan och kan inte skriva klart de två läsloggar jag har kvar. Ska därför åka tidigt imorgonbitti till skolan och läsa och skriva som en tok fram till examinationen imorgon 9.50.
Härligt.

Puss Puss
En trött Emelie.


Kommentarer
Postat av: flickvännen

big LIKE! <3

2009-12-01 @ 22:17:22
URL: http://thefirstedot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0