Jag ber om ursäkt

Jag har varit sämst på att uppdatera, men mycket och inget har hänt och världens har varit rättvänd och upp och ner samtidigt. Hursomhelst.

Igår hade jag mycket mycket trevligt. Vi hade julavslutning med Körslaget där vår klass blev årets besvikelse för att vi var rebeller och kuppade elevrådet, b-klassen rappade (?!) och var fett coola (???!!!!) helt plötsligt, den vinnande klassen, Agnes klass, gjorde ett underbart framträdande av Fairytale of New York.'

Efteråt myste jag med tvillingduon i skolan med gratis pepparkakor och julmust, sen bar det iväg hemåt för att fixa i ordning mig och sova lite tills jag drog på partey at fridhemsplan.

Kvällen bjöd på Hoffmaestros nya, HELT FANTASTISK LÅT! Ibracadabra heter den.., vi körde charader och twister och charader/med andra ord för fulla muggar. Det var en helt perfekt megabäst kväll i världens trevligaste sällskap! På vägen hem träffade vi en överförfriskad kille vid namn Kristoffer (?) som hade extremt dålig filmsmak, och som INTE LYSSNADE PÅ MUSIK ALLS?! HUR KAN MAN INTE LYSSNA PÅ MUSIK??!!

Idag ska jag jobba, det kommer bli übermysigt för vi ska ha konstvernissage!

Puss Puss
Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0