Och så var det snart bara tjugoen dagar kvar till julafton

Idag har jag spenderat eftermiddagen med att bli retad av Inc och Therese. Fått höra att jag har det där lilla extra, dock i form av en extra kromoson av Victor, Undrat över livet och tjuvstartat julen genom att köpa julklappar med Vic i Skärholmen hela dagen. Kom hem för ca tjugo minuter sen och mina händer var röda och isbitar. Jag behöver verkligen vantar. På riktigt.

Jag träffade även på stora Victor på bussen hem från skhlm! Vi satt och samtalade om allt möjligt under bussresan hem, mycket trevligare sällskap än min ipod kände jag!

Nu ligger jag i sängen, med doftljuset tänt och julstjärnan glittrandes i fönstret, och diskuterar med Klara över Facebook. Vi har kommit fram till att egentligen är killar, män och pojkar onödiga.

 

Puss Puss

Emelie


Kommentarer
Postat av: Anonym

gillar att jag har kommenterat de fem senaste inläggen (Y)

det är därför ni båda har mig, jag är ju kärleken ni aldrig hittat i en kille 8D precis som ni är för mig <3

2009-12-02 @ 22:34:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0