strax innan läggdags

Min mamma prasslar där nere i köket. hihi!
Jag vet allt vad hon prasslar med! hihi!
Jag fick inte gå ner! hihi!

Snart är det julafton! LÄNGTA GALET! Och om tre dagar ska jag och mina fina deltagare sjunga luciasånger för damerna och herrarna! Jag längtar :D Det kommer bli spännande att se hur det artar sig! ;)

Efter att ha tittat på världens bästa Edward Scissorhands och den mest underbara serien någonsin (efter True Blood) : Glee, så tänkte jag nu krypa i sängs och vara lite smått arg på mig själv över att jag inte pluggade någon franska i alla fall. Så blir det alltid med franskaböckerna.. de bara ligger hemma och samlar damm hela veckan..

Godnatt! Jag är bäst!

Puss Puss
Emelie




Partymoodet på maxfrekvens eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0