KSG kings gästbloggar

Jahapp, då var det min tur att gästblogga. Frida alltså. Förra gången blev det superbra när emelie publicerade ett inlägg med två meningar om mat som luktade typ.

Egentligen så vill jag inte skriva här, Jag skriver inte ens på min och alice blogg! Internet skrämmer mig, vår blogg fick ju faktiskt läsare, och det var itne alls menat att den skulle få det. okej, nu låter detsom att jag skryter om att vi hade massa läsare, men missuppfatta inte. vi hade typ sju. Nu blev det här som en ursäkt till att jag inte bloggar och det var det inte alls menat att det skulle bli! det här är varför jag inte bloggar. Det blir bara fel :(

Jag skriver mest för att jag är lite rädd för emelie. Hon satte datorn i famnen på mig och sa SKRIV. så.. nu skriver jag...

Kommentarer
Postat av: Annabanana

Stackars lilla frida:(

2009-02-06 @ 20:22:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0