Nu är jag glad igen

Mitt busskort har försvunnit. Det sög. Jag hade som ett sug i magen när jag stressade idag. Att dessutom kollektivtrafiken var ett as och krånglade (Tåg iställda OCH förseningar med en halvtimme?) gjorde inte saken bättre. Men att se min lillebrors leende när jag hämtade honom idag, att höra på hans eviga babbel om vad de gjorde i skolan och hur söta saker han frågade idag; "Finns det något som heter saknatårar? I så fall fick jag saknatårar när morfar dog.." gjorde min dag. Han är helt sjukt söt min lillebror. Sen pratade jag med madre och padre och vi beställde ett nytt kort på internet. MED förlustgaranti. Så om något mot förmodan skulle ske så kan jag få ett nytt igen. Men nu har jag fixat en sån där überhet jojo i min innerficka för att inte riskera någon som helst olycka.


Puss Puss
Emelie


Ps. Du gör mig gladare än du tror..

Kommentarer
Postat av: frida

sötsötsöt!

2009-02-10 @ 08:26:46
Postat av: amélie

hejochhå :D

jag täkte ifall att du glömde bort vad min blogg heter så kan jag ju lika gärna säga det här :D och hemsidan om jobbet är www.ungomsorg.se

2009-02-10 @ 17:31:09
URL: http://amlifrmr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0