ÅH! Vad jag älskar födelsedagar!!!

Jag vill så bara fylla sju resten av mitt liv. Japp, SJU. För det är ungefär så jag känner mig...

Hursomhelst vill jag tacka alla som har varit så otroligt gulliga och grattat mig idag! Och sjungit! Och ett speciellt tack till:

Frida Wallman
Dennis Nilsson
Sophie Welin
Anna Wallström
Clara Linder
Marcus Gustafsson
Ingrid Kempe
Therese Ericsson
Felicia Semitjov
Isabella Solic Alevad
Marcus Alexsson
Alexandra Larsson

Ni betyder så sjukt mycket, tack för att ni gjorde den här dagen bäst med fika, tårta, grattissms och massa mys!
Och så vill jag självklart tacka min världsbästa familia! Mamma, pappa, syster och bror. Ni är helt underbara som kommer in med en pakethög och frukost på sängen glatt sjungandes klockan halv sex på morgonen! :D <3

Realmente lo amo mólto, grazie per l'esistenza nella mia vita! <3

Kommentarer
Postat av: Josefine

Grattis Emelie :) !

2009-01-13 @ 22:03:25
URL: http://face.devote.se
Postat av: frida

Grattis igen barnrumpa<3



alåh, jag har skrivit kommentar typ tre ggr nu, och inte har jag sett en puss nånstans! :O

2009-01-13 @ 22:04:27
Postat av: Jennifer.

Jag ringde dig, men du svarade inte..

.. så jag spelade in på din telefonsvarare.



..jag vet inte om du lyssnat.

2009-01-14 @ 22:42:10
URL: http://jennifersvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0