Egentligen vill jag ju leka plågad konstnärssjäl för att det är coolt..

Klicka här

ÅH! Är det okej om jag byter röst med någon? Det är min värsta mardröm att inte kunna sjunga mer och den har nu gått i uppfyllelse. Jaja, jag tänker bänka mig framför Love Actually snart med varm choklad, det låter vettigt.

Vad har jag gjort annars denna inte alltför händelserika dag? Hm.. jag har stänkt ner hela vardagsrumsbordet när jag målade idag. Haha, allt var prickigt! Min bild var prickig, Vardagsrumsbordet var prickigt, mattan var lite prickig men det fick jag bort snabbt, Mina händer var prickiga, Min tröja ÄR prickig fortfarande,mitt ansikte är också prickigt fortfarande.. men så går det när man är en konstnärssjäl. Typ. :)

Va gjorde jag sen? Juste, jag förstörde bilden genom att måla en ful sol. Suck, så mycket konstnärssjäl var jag. Ingen alls. Jaja, we all make mistakes, learn from them and do them again, aight?

Jag är hungrig. Har inlett mitt vegetarianår ganska bra tycker jag, tog bort skinkan från pizzan igår och det är väl det jag har ätit sen dess typ, lite mackor och hallonpaj och saffransris och sådär... gud vad jag är hungrig. Jag vet att det ligger vegetariska köttbullar i frysen. Men Love Actually och varm choklad var det!



Jag och Mac kom tidigare idag fram till att det var nog ungefär så här jag såg ut i mitt tidigare liv:

bildkälla: http://ammaryasir.files.wordpress.com/2007/10/haight-hippie.jpg

Puss Puss
En lite gladare Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0