Jag höll nästan på att glömma!

Idag var bland de bästa dagar jag har haft!

Dagen började med att jag öppnade metro och fick syn på Dagens Puss (som jag alltid läser först av allt i tidningen) där det stod: "Emelie, tack för allt stöd och för att du är en underbar vän, du är bäst! Många kramar! Marcus"

Först tänkte jag bara, gud vad gulligt! Men sen ringde det några klockor i bakhuvudet och plötsligt kom jag på att jag hade fått sms tidigt tidigt tidigt på morgonen från marcus som sa åt mig att titta i metro. Så, jag drog fort upp mobiltelefonen,slog numret till Marcus och skrek ut min lycka på albys tunnelbanestation! Jag kunde inte snacka för att jag var så exalterad och glad, och Marcus var glad över att jag hade sett det och jag försökte få ur mig något vettigt men det klokaste jag sa var väl ÅH VAD GULLIG DU ÄR! TACK!!!

Hursomhelst, detta gjorde min dag totalt! Det fick mig att le hela dagen och vara stolt över att jag har världens bästa kompis. Marcus Alexsson, du är en av många, men du står ut från mängden på ett fantastiskt vis. Du är verkligen helt underbar, tack för att du är min vän, det gör mig stolt över att vara din.

Sen hade jag bara skola i en timme idag, samhällsekonomi vilket var asenkelt, och sedan drog jag och AnnaBanana till Judiths second hand och köpte en klänning som är sjukt söt! Vit lite 70talsklänning, tyvärr typ genomskinlig så det gäller att ha kläder under den. Men grymt söt var den iaf!!

Puss Puss
Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0