Matteprov, onsdag förmiddag

Jahapp, så har man haft matteprov. Det var faktiskt inte alltför svårt. Kan bero på att procent och index är min grej ;) (Eller ja, vi får väl se... man kan ju hoppas.)

Idag är det onsdag. Onsdag betydde förut Greys Anatomy. Men jag har inte tittat på ett tag :( Så jag vet inte ens om det går fortfarande! :O Tjejen som alltid hade koll, saknar koll. Oopsidaisy..

Nej, nu sitter jag i skolan och lyssnar på familjen. Cecilia (lärarcecilia) dissade min musiksmak! ATT HON HAR MAGE! Hon sa att det som var bra fick en 8:a i slutbetyg, men de som var dåligt drog tydligen ner betyget lite så det blev en 4:a! Hon har ju ingen musiksmak..nej, nu ska jag och äta med DDJ. SEE YA!

Puss Puss
Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0