oj herregud..

Holy bananas. Jag är hungrig, så hungrig så jag skakar. Men, jag ska inte äta något. Jag bör vara hungrig när jag ska äta sen ikväll, för det är mycket mat som står på menyn. Det är ungefär tolv rätter som ska ätas upp. Herregud. Holy bananas. Jag måste städa undervåningen. Jag måste baka bröd. Jag måste förbereda. Jag måste göra a lot of things. som tur var får jag ju hjälp med en del av sakerna. Men innan dess måste jag ha städat, bakat och duschat. Och kanske bytt om också, känns nice att få besök i sovtröja och britneytofs. Nej! NU MÅSTE JAG SÄTTA IGÅNG HÄR! Gaaah. Jag orkar inte, jag vill äta först. Jag kan ta en macka. Då är jag ändå hungrig senare...

Puss Puss
Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0