En veckas paus

Så kom jag till sist tillbaka. Eller till sist och till sist, jag höll mig ifrån bloggen en ynka vecka. Missbruk av att dela med mig av mitt halvt intressanta liv till cyberspacen? Så vad har jag gjort under min bloggfria vecka? Jo du, den här veckan har jag hållt mig så sysselsatt som möjligt för att hålla tankarna på annat. Ungefär så här såg det ut:

Måndag kväll: Maraton timmar med hjärndöda serier på sexan. 2 & ½ men, simpsons, family guy, my name is earl och scrubs är bland den bästa medicinen mot deprission. Åt även ungefär tre chokladkakor och hade BIG TIME stomach problem. Laktosintolerans och choklad går inte hand i hand under månljuset direkt..

Tisdag: Åkte relativt tidigt ut till Täby till Annabanana och badade i hennes pool, åt lite lunch, pratade massor hur länge som helst och kollade på sex and the city. Hade en mycket trevlig kväll, sov kvar hos henne och kollade på satc även när anna hade somnat.

Onsdag: Åkte hem från Annabanana, två boxar med satc rikare på lånetid, och med ett lite lättare huvud. Åkte för långt när jag skulle mot solna station och slutade i Kista där jag åkte hem med madre istället.

Torsdag: Mötte upp Jenny i staden och fikade lite innan vi åkte hem till mig. På kvällen åt jag min första kyckling på ett halvår, Jenny berättade för omvärlden att jag inte kan knyta riktiga rosetter och vi spenderade en extremt trevlig kväll ute i Rönninge med Jakob och hans fästmö Sabina, Joel, Nille och för några timmar även Zirath och Hagen. Det var hur trevligt som helst och alldeles för länge sen jag såg dem!


Fredag: Gjorde en galet god frukost bestående av ägg, melon, kaffe och juice och tittade lite på satc. Sen följde jag JEnny till centrum och vinkade av henne, själv åkte jag till gamla norsborg och träffade Martin, Ante och Simon som skulle spela brännboll men det började regna så de kom inte så långt. Hursomhelst var det trevligt i alla fall!


Lördag: Filmkväll med Jakob och Arvid. Jag fick välja och det blev tjejfilm OCH bra film! "Slumdog millionaire" och "He's just not into you". Som tur var uppskattades filmerna av pojkarna i alla fall.


Söndag: Åkte till Nynäshamn med Martin, Ante och Simon och tittade på när de badade. Träffade tre extremt trevliga engelsmän vid namn Emily, Dill och Isabelle. Det var Dills födelsedag och vi blev inbjudna till att fira den hos dem. Det blev en helkväll med mat från Sri lanka och mycket skratt och prat. Det slutade med att vi sov kvar där för att tågen hade slutat gå och bussen gick typ 04.21. Vaknade tidigt imorse och tvingade upp martin till att följa mig till stationen. Idag hade jag nämligen en arbetsintervju. På McDonalds. Vi får se hur det går, förhoppningsvis går det bra! :)


Nu ska jag mysa med familjen, men tänkte slänga in låten som gjort att jag mått mycket bättre under den här veckan. Hoffmaestro - Seize the day


Puss Puss

Emelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0