Har jag ett liv?

Filmkväll idag igen. Och tidigare idag var jag och tränade. Igen. Jag har börjat ifrågasätta om jag har ett liv eller inte. I så fall kanske jag lever ett föråldrat tonårsliv eller något, inte är det ett normalt tonårsliv längre i alla fall. Så mycket är sant.

Jag känner mig i alla fall extremt duktig som har börjat träna. Idag sprang jag en halvtimme och sen rodde jag i en halvtimme! Jag vet inte hur jag lyckades hålla ut så länge? Jag menar, jag är typen som i vanliga fall packar träningsväskan, pallrar mig iväg till rätt adress för att sen vända i dörren och gå och ta en kaffe istället. Det är jag i ett nötskal. Men icke sa nicke nu inte! Igår hade jag en extremt svår och outhärdlig träningsvärk som gjorde att jag inte kunde gå typ, och jag lovar att den jag kommer få imorgon kommer vara tre gånger värre.

Jag ser fram emot nästa vecka i alla fall! Ska gå på Pride festivalen med en killkompis och på lördagen ska vi gå i tåget! :D Jag är visserligen varken bisexuell eller homo, men det är ändå en jävligt kul festival att besöka tror jag! :)
Kanske det bevisar att jag har en antydan till ett liv ändå?

Puss Puss
Emelie

Kommentarer
Postat av: jenny

HAAHAHAHA, BÖRJADE TÄNKA PÅ NÄR VI SKULLE GYMMA!!!

när vi inte kom längre än till trappan och struntade i det 10 m från dörren och solade på obsan ist! HAHAHAH!

2009-07-27 @ 00:34:48
URL: http://jennyke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0