Hemma från Italien!

Nu är jag utvilad, hemma och har en mystiskt lila rand vid magen. Man måste smörja in sig ordentligt tydligen.. överallt. Annars slutar det i lila ränder. Men men! Italien var mysigt, det var otroligt obarmhärtigt varmt och ingen kunde engelska! Italienarna var både fula och snygga, men de var antingen jättejättefula eller galet snygga, och maten var superdupergod! Det var väl den korta sammanfattningen av min resa med familjen till Italien. Vi besökte Pisa och Rom och bodde i en liten hamnstad som bara serverade fiskrätter, inte mig emot men tydligen resten av familjemedlemmarna :/

Jag har dock saknat Sverige. Mest att kunna vakna av sig själv och inte av kyrkklockor utanför fönstret klockan fem på morgonen...

Ikväll ska jag träffa Jenny! Det blir kul! :D

Puss Puss
Emelie

Kommentarer
Postat av: amelie

italienare är lite som engelsmän då! antingen jättefula eller jättesnygga!

2009-07-20 @ 13:21:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0