Livet är bra ironiskt

För man inser inte hur det egentligen ligger till förens man har förlorat det, och i bästa fall kan man återfå det igen. Jag hoppas på att det kommer fungera.

Jag vill att det ska fungera.

Precis som du sa, texten stämde mer än man anade.. :p



Idag ska jag ut med familjen till Norra Langö och hälsa på min kära gudmor och hennes underbara son Erik. Han är nog den sötaste som finns! Det blir fika och mycket mysigt!

Igår var jag och Alexandra på partyparty hos Putte. Sjukt länge sen jag träffade han! Och Freddarna också för den delen.. faktum är att det blev ett kärt återseende med en massa folk! Kvällen fylldes av massa galenskaper som nakenbad i puttes damm bland massa stackars fiskar som fick se alldeles för mycket av vissa personer, vattenkrig, rock, skratt och kortlekar. Det var en riktigt trevligt kväll! :) Enda minuset var att Alexandra råkade gå hem med min sminkväska... :(

Nu ska jag fixa i ordning mig så gått det går och sen sätta mig i bilen och åka till Sussie!

Puss Puss
Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0