Mitt oh så vilda svenssonliv

Igår var en trevlig kväll med kärt återseende, ett litet missförstånd och en inte så jättehet flirt.

Jag åkte in till staden och träffade Max och Vic på plattan, vi begav oss sedan mot långholmen där vi hade planerat att grilla marsmallows. Tyvärr glömde vi grillen. Men marsmallowsen var med oss i varje fall! Alltid något aight?

Vi pratade lite med Fridolin, Jennypenny och Soph som skulle fika på 60's men senare skulle komma förbi. Efter en timme ungefär tröttnade vi dock på att mata ankorna för att se om de kvävdes av marsmallows så vi tänkte överraska våra kära flickor genom att dyka upp lite spontant på 60's.

Vi åkte alltså från Långholmen mot Sveavägen, för att upptäcka att bland folkvimlet och kaffeoset fanns inte våra kära flickor! Det visade sig att de hade tänkt åka till oss och befann sig på långholmen när vi ringde dem sen. Anyway, en krallig/mullig, rakad kille satt och synade mig från topp till tå när jag samtalde med frida i telefon. Det är ju alltid kul med lite uppskattning måste jag erkänna, så jag blinkade tillbaka litegrann och sen köpte vi kaffe och satte oss vid ett bord ute. Det var dock lite obehagligt att upptäcka att killen inte sluta stirra utan fortsatte att titta. Det var vid det stadiet då man börjar fundera på om man har en grankvist i håret eller en stor fläck någonstans..

Kvart i elva lämnade vi 60's då mitt och Max tåg hemåt gick 10 minuter över elva. På tåget hem satt jag och Max och pratade om allt möjligt så det var en trevlig resa hem! :)

Nu sitter jag och lyssnar på Hoffmaestro & Chraa - Words come easy. Jag är så jävla såld på Jens Malmlöf. De spelar ju på Mosebacke ikväll. JAG VILL DIT! Funderar på att hänga utanför lite lagom patetiskt sådär..

Puss Puss
Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0