ÅKEJ!

Jag har redan börjat räkna ned till jag fyller 18.. det är lite illa från min sida måste jag säga.. Jaja! Alla får väl tycka att jag är lite barnslig som längtar så mycket efter min födelsedag och den dag jag blir myndig och får bestämma ALLT själv äntligen så pass mycket att jag började räkna ned redan dagen efter min sjuttonårsdag... Men! Man ska ha barnasinnet kvar aight?


Ikväll klockan 19.00 kommer jag sitta bänkad framför tv:n och kanal 3 där en ny serie kommer starta! Serien heter Pushing Daisies och handlar om en man vid namn Ned som jobbar som pajbakare och får en mycket speciell talang. Han kan nämligen väcka döda till liv, men om de är levande i mer än en minut så dör någon annan istället.. Han börjar använda förmågan tillsammans med en detektiv och hjälper till i mordutredningar. Men det kompliceras när han tvingas återuppliva sin gamla ungdomskärlek..

Den verkar sjukt bra och fick ett bra mottagande av kritikerna i USA. Jag ser fram emot serien jävligt mycket och om en och en halv timme kommer jag inte låta något störa mig!


Puss Puss
Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0