Modelhouse

Goddagens mina kära!

Idag spenderade jag min eftermiddag med att se på när Tobbe försökte sälja en mobil till en affär utan success, Anton gjorde extremt odiskreta saker på Waynes coffe, och så hoppade jag omkring framför en kamera också! :) Allt var kul på sitt sätt. Det var dessutom första gången jag inte gör miner framför kameran och inte ser ut som en bäver! DEN DU!


Det var i alla fall väldigt väldigt roligt, och efter allt modellande och sminkande (alltid kul att bli ompysslad) så åt jag och madre på Sandys. Jag åt världens godaste submarine med laxröra och massa grönsaker, sjukt god och tyvärr vet jag var mina pengar kommer spenderas på den närmsta tiden..

Hur som helst, kan lägga ut en av bilderna från modelhouse:



En icke bäver bild. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0