Huhuhuhu

Idag var första skoldagen. Det var nice faktiskt. Mer safe än jag trodde. Fast jag var lite trött imorse.. men piggnade till när jag fick syn på Annabanana och Soph som jag inte träffat på hela lovet! Det liksom spratt till av glädje! :D

Efter skolan åkte jag till St. Eriksplan för att hämta Gudmors son. Han var så söt! Han hoppade i varenda vattenpöl och var jätteglad och skrattade hela tiden jag passade honom. Och när jag gick ut i köket för att göra lite mellis ropade han: Ami! (det är så jag heter för tvååringar om någon undrade) och ville se på Telli tubbies och mysa. Fast jag kan iofs inte mysa till tellietubbies.. det är något med dem som är lite smått läskigt.. I varje fall var det en fin dag!

Fast just nu känner jag typ: Blä vad jag är trött. Jag vill ha en kopp the, mjuk varm sov t-shirt och mjuka varma lakan och kuddar och täcken i en mjuk varm säng. Det lockar. Det låter nice. Det är safe.

Imorgon ska jag äta frukost med Dennis, mysig start på dagen så där :)

Puss Puss
Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0