Jag vet att det bara är tisdag

Men jag ser fram emot helgen sjukt mycket!!

Fredag - Sista föreställningen på Barbie Babushka (snyft..) och familjen, mormor, farmor, dennis, frida, incofinco, annabanana och kanske maks fikån kommer och tittar. :) Sen sover dennis, frida, incofinco och annabanana över här i tumba och myser :)

Lördag - Får äntligen träffa Mac och alla pojkar jag saknat så mycket igen tillsammans med Bästis som jag saknat oändligt! ÄNTLIGEN! :D Party party :)

Söndag - Ska träffa världens finaste Soile!! Saknar henne jättemycket och ska följa med som moraliskt stöd när hon shopsar i staden:) MYS!

Idag har också varit en toppendag, som de flesta dagar på senaste tiden.
Kom till skolan 9.30 med padre och hade utvecklingssamtal, det gick bra men jag ska tydligen bli bättre på att koncentrera mig på engelska lektionerna och inte prata ett ord på svenska.. hard life :p

Efter lunch tittade vi på film, Boys don't cry med Hilary Swank och Chloë Sevigny. Grymt bra film, riktigt hemsk dock. Den lämnade eftertryck om man säger så.. SE FILMEN!

Sen slutade vi och då gick jag och Dennis och satte oss på muffinbakery och fikade. Det var jättemysigt! Vi pratade om filmen och om folk och hur konstigt det är att man kan beröras av musik. Det liksom frammanar känslor.. av instrument och sång liksom. Det är lite konstigt egentligen..

Sen åkte jag hem och åt middag och nu ligger jag här i sängen och myser. Det har varit en mysdag kan man säga :)

Puss Puss
Emelie

Ps. Jag använde ordet mys 5 gånger i denna korta text.. herrejesus.. Är det mitt missbrukarord? Krelle säger såhära, Incofinco missbrukar ordet nice, Soph använder ordet amenganska mycket.. hmm..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0