God eftermiddag mina kära läsare

Jag ber om ursäkt för att jag inte har skrivit på tre dagar. Hursomhelst, min helg har varit awesome!

Torsdag - Valborgsmässoafton
Dennis bjöd på middag på Burger King och därefter fika. Det var väldigt mysigt och jag är kär i BK:s fiskburgare. Efter vi hade ätit oss mätta och blivit överraskade över hur mycket en kopp kaffe kostade på ett fik i närheten (70 spänn för två kaffe och en bulle? Skylten utanför sa att kaffet kostade 10 spänn, och bullen 20...) så åkte vi till Täby hem till Annabananas kompis Carro som hade middag. Vi chillade där ett tag och åt jordgubbar innan Annabanana och Mike drog med oss hem till Mikes kompis som hade fest. Det var på Djursholm. Det var min första Djursholms fest. Det var awesome. Ett sjukt stort hus, världens skönaste människor och jävligt bra musik. Som en bonus träffade vi på Siri & Co och det var jättetrevligt! :D Efter många timmar av skratt, dans och nya bekantskaper skulle jag och Dennis röra oss hemåt. Vi fick skjuts av Annabanana och Mikes taxi till en bussstation tre meter bort och sen var vi fast. Bussen hade slutat gå kl.23:54 och klockan var 02.08. Men, vi tyckte det var jättekul i alla fall. Mitt ute på Djursholm, utan någon som helst aning om hur man tog sig hem, väntade vi på att en buss skulle dyka upp. Vilket det gjorde en timma senare, vid en annan busshållsplats. :)

Fredag
Vi sov länge. Fram till klockan tre halv fyra på eftermiddagen. Men det var skönt. Sen gjorde vi grillspett och drog till Soph som hade grillkväll. Där var en massa folk, bla Sassa Brassa Mandelmassa, Annabanana och Mike, Vic och Regazzoni, Frida och Maks, Jenny, Alice och Petter, Moa och en massa fler. :) Framåt elva snåret drog dock alla utom jag, Dennis, Anna och Mike som satt kvar och snackade med Soph. Vi satt ute till två och hade askul, diskuterade allt mellan himmel och jord.

Lördag
Jag åkte hem och tvättade lite vilket var skönt. Sen åkte jag in till staden igen och träffade Annabanana, Mike och Frida och fikade på 60's. Efter det åkte jag och Frida hem till henne där vi åt chips och såg på en liten prinsessa! Sen somnade vi och på morgonen hade vi båda jätteäcklig andedräkt. Sourcream and pepper chips är inte fräscht efter tio timmar.



Idag ska jag plugga lite till. Har pluggat en del hittills.. blöö.

Puss Puss
Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0