Idag var en trevlig dag

Det regnade tydligen ute idag. Men det regnade inne i skolan också. Fast inte från himlen, utan från min och Jennys vattenpistoler som vi sparng runt med i skolan. Jag sprutade på alla. Men vattenpistolen alltså. Men! Sen fick uttrycket "smaka på sin egen medicin" sin fulla mening när Sofie Cousu i estetklassen sprutade ner mig (med vattenpistolen) bara för att jag sköt några få strålar vatten på henne. Det är inte schysst att tömma sin vattenpistol på en stackare vars ammunition försvann efter tre sekunder. Inte okej. :(


Hursomhelst, imorgon ska jag, Jennypenny, Vic, Inc och Blondie ut tillsammans med Claris till hennes landställe och mysa. Det blir middag, bastning och övernattning för fulla muggar! Det ska dessutom bli fint väder så jag tror det kommer bli mycket mysigt ute på Dalarö dit vi ska! :D


Som grädde på moset har vi sovmorgon till 12.00 och endast EN lektion imorgon, tyvärr är den lektionen ett nationellt prov i matte. Omkrets av ett klot och volymen i ett rätblock, vem bryr sig om det egentligen i riktiga livet??

Puss Puss
Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0