Långhelg

Just nu sitter jag hemma hos Dennis, han tecknar. Det blir sjukt snyggt, han är duktig :)

Anyway, Långhelg väntar och på Fredag fyller inte bara min söta lillesyster femton år, utan vi åker också ned till Växjö på släktresa. Vi ska bo på ett mysigt litet vandrarhem och resa runt i morfars gamla fotspår, där han växte upp.
Det kommer säkert bli extremt roligt och mysigt, men jag kommer behöva ta med mig en massa böcker och plugga ungefär hela resan. Historia, matte, internationell ekonomi.. nåväl.

Ikväll ska jag och Dennis bara chilla här hos honom. Äta middag och hyra film och så :) Just nu är det Two and a half men på tv. Sjukt roligt! :)

Hörs senare
Puss Puss
Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0