2 och en halv dag i en kropp som kokar och en ytterst ömtålig diafragma

Sjuk är vad jag är och har varit sen torsdagskväll. Torsdags eftermiddag fick jag ett svimanfall i skolan, det var förmodligen en förvarning på att jag hade 40 graders feber. Jag har nu legat hemma och blivit allt mer ofräschare under tiden jag hostat sönder mina magmuskler (seriöst, det gör typ ont att ens andas) och har inte kunnat bestämma mig för om jag skulle stå ut med att svettas ihjäl med ett täcke eller frysa ihjäl utan.

Hursomhelst, har sovit och sovit och sovit och sovit och till sist kan jag meddela:

Jag har 37.5 grader idag. Alltså ingen feber! :D

Nu ska jag titta på Gossip Girl!

Puss Puss
Emelie

Kommentarer
Postat av: edith

o nej förlåt! det var säkert jag som smittade dig D:

2009-11-15 @ 20:13:44
URL: http://thefirstedot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0