At incofincos place

Jag har spenderat alla veckans dagar här hos ingrid har jag märkt. Igår och Idag. Längre har vi inte hunnit på veckan ännu, men den har stora möjligheter.

Ikväll ska jag på en spelning tillsammans med Inc, Claris och troligtvis fler och titta på The Loveable Tulips. Ett indieband jag aldrig hört men som enligt Clara är jättebra! Jag åker dit mestadels för sällskap, och den snygga killen i kassan på String. Hehe.. spaningskväll ;)

Nu har jag ätit en skål med Jordgubbsyoghurt och kalaspuffar, laktostabletten har inte börjat verka än vilket betyder att jag har extrema magsmärtor för tillfället. Funderar på att lägga mig och sova en stund i Ingrids säng och hoppas på att de går över!

Puss Puss
Emelie

Kommentarer
Postat av: Anonym

!

2009-12-06 @ 22:09:28
URL: http://www.myspace.com/theloveabletulips

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0