En tidig morgon den 29e november

Godmorgon. Klockan är nu 08.35 och jag vill sova. Men här ska julpyntas och sen ska jag iväg och jobba!

Igår på premiären gick det superbra!! Allt flöt på smidigt, det lät bra när alla sjöng och publiken var Awesome! Edith och Agnes var och tittade och de tyckte att det var trevligt, och de satt och viftade frenetiskt med ballonger när det föll ner en massa från taket! Och vet ni vad de hade gjort?! DE HADE KÖPT BLOMMOR TILL MIG :D :D :D
De är så söta! :)

När jag kom hem somnade jag framför Eragon och vaknade av en lillebror som klättrade på mig. Då kände jag att det var dags att krypa ner i sängen..

Nu ska jag se hur det går får padre att koka ägg och ta mig en kopp kaffe!

Puss Puss
Emelie


Ps. Ni får inte bli rädda över hur jag ser ut resten av veckan, jag glömde nämligen mitt smink i logen så det kommer återfås först på fredag... :/

Kommentarer
Postat av: edith

hihihih ballonger! :D <3

2009-11-29 @ 12:14:30
URL: http://thefirstedot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0