Godkväll Världen

Idag var jag på gymnasiemässan och kickade ass! Jag kickade nästan bokstavligt talat ass, eller snarare viftade ansikte. Jag slog nästan till Anton Abele idag. Inte av ilska. Du förstår, jag stod och pratade med några flickor och gjorde reklam för vår skola, och fram kommer en lång arm och en röst som säger: "Får jag bara sticka in lite information här.." Varpå jag svarade snabbt: "Nej, jag pratar! Shupp shupp" *Viftade upp min hand i personens ansikte*. Personen visade sig vara Anton Abele. Jag känner mig stolt som nästan slog till en man mot gatuvåldet. Nästan stolt i varje fall.

Sen åt jag middag med madre och nonni på Jensens Boefhus. De serverar otroligt få rätter utan kött.
På vägen mot restaurangen inne på centralstationen såg jag en stor kampanj om klimatet. Stannade och skrev under mitt namn på en lista, det var en bra sak de kämpade för. Här är en länk för intresserade, rekommenderar starkt att ni skriver under ni också, det är gratis och man måste inte vara 18!

Länk till 2 grader kampanjen

Nu ska jag sitta och vänta på att Glee ska börja, och längta till True Blood premiären den 24e februari!

Puss Puss

Emelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0