IKVÄLL KOMMER TRUE BLOOD!!!

Jag vill bli biten av Bill Compton.

Idag efter skolan skulle jag åka med madre hem, så jag tog tuben till Kista och väntade en stund i gallerian.
Bara det att en liten stund blev en lång stund. Och hon svarade inte i telefonen.
Dissad av min egen madre. Snällt, tänkte jag.

Sen plötsligt händer det! Hon hör av sig! Frågar om vi ska äta middag i gallerian. YEEEEEEEEEEEEES!! Tänkte jag.
Gick och köpte galet gott kaffe och fick en saffran och vaniljkaka på köpet på Kahls.
Sen satt jag och spanade in en sjuuuukt snygg kille som jobbade inne på Gant. Satt på en bänk i gallerian, drack kaffe och väntade på madre, och hade världens snyggaste utsikt.

Tyvärr blev min vackra utsikt inte långvarig eftersom madre tyckte vi skulle äta middag hemma.
Nu ska jag titta på Scrubs och vänta på True Blood. Och jag känner att det här inlägget var fantastiskt nödvändigt!

Puss Puss
Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0