Måndagsbarn

var det en ny start på veckan! En vecka full av fantastiska möjligheter! Hade en lektion idag. Den var religion och vi meditierade på stockholm zencenter där jag somnade en stund. Sen gick vi och fikade på String där jag såg en helt galet megasnygg kille som jobbar där tydligen. Efter det åkte jag hem till inc och läste lite i Siddartha, borstade tänderna och lyssnade på Florence och valentin. Älskar Incs lägenhet. Den är underbar.

Efter allt detta ståhej var det dags för Fejm där jag fick veta att min sånglärare ska sluta :( Tråkigt tråkigt mycket tråkigt. Hon var fett cool och kunde joddla, vara awesome och sjunga bulgariska folksånger PLUS spela dragspel! Kommer sakna henne massvis!

Nu sitter jag här i min säng och filosoferar kring livet. Har skrivit en reflektion kring Gandhi och därmed avklarat pluggprio ett för veckan. Pluggprio två väntar imorgon då det är dags att börja läsa och skriva läsloggar om min engelska fantasybok. Börjar ångra mitt fria val litegrann.. varför valde jag en fantasy/sci fi/deckare att läsa på ca 35000 sidor på engelska? Inte okej. Jag kommer tråkas till döds och dessutom inte hinna klart i tid. Jävla skit också. Attans!




BTW! Denna kvinna kommer alltid vara högst upp på min bad ass lista. Älskar belzor! Hon er kåål!


Puss Puss
Emelie

Kommentarer
Postat av: Belzår

ÅH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! dy er bezt!!!!!!! <3

2009-11-24 @ 02:43:04
URL: http://rightinyourface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0