Det är mycket som bara inte går hela vägen fram just nu

Just nu finns det mycket som känns jävligt tungt om axlarna. Mest är jag förvirrad. Skulle vilja veta saker klart och tydligt. Men ibland är det svårt att tyda vad andra vill och vad som sker egentligen.

Hursomhelst. Imorgon är det svenskaprov. Inte taggad till hundra procent, mer till minus tre procent ungefär..
Det känns som vi bara hoppat mellan olika epoker och inte riktigt förklarat det eller gått in på det mer djupgående.. och därför har inget fastnat ordentligt. Så, taggad till minus tre procent inför imorgon.


Något som dock var glatt idag var att jag spenderade min eftermiddag med Alexandra! Det var galet länge sen!! Vi gjorde våra berömda chokladmuffar och drack kaffe och tittade på Roast på Berns och videos av Victor. Han är rolig att skratta lite åt på Facebook, fast det vet han nog själv :)

Hursomhelst, prov imorgon, allmänt trött på omvärlden och vill gå och gräva ner mig i en grop. Det sammanfattar mitt humör för tillfället.

Ber om ursäkt för det oerhört deppiga inlägget, men ibland kommer det sådana också. Är inte mer än mänsklig.

/Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0