Eat your cinnamonroll and shut up!

Mitt humör har verkligen pendlat upp och ner idag! Imorse var jag på superbra humör, trots att emils katt rev mina ben inatt.. men hursomhelst! När jag kom hem åt jag världens godaste nudelsoppa och bestämde mig för att här ska jag äntligen skriva klart den där uppsatsen som jagat mg i två veckor!

Sagt och gjort, jag spenderade två och en halv timme framför datorn och skrev äntligen klart uppsatsen om genmanipulation och genmodifiering! Om det blev bra eller ej återstår att se!

So far so good, men sen kom smällen.

Disk.

Efter att ha plockat i och plockat ur och sprungit och tvättat händerna bakade jag lite halvt irriterad världens godaste bullar! Sen satte jag mig för att titta på Idol inspelningen men hann se ett avsnitt innan jag var tvungen att springa in i köket och diska igen.

Efter det gick det snett och jag blev lite tjurig. Extremt löjligt av mig ja, men när man är trött, inne i ett program och sen tvingas göra något man hatar mer än allt annat på jorden så går det lätt utför.

Nu är jag dock på bättre humör, ska snart krypa i sängs!

Godnatt alla fina läsare,
Puss Puss
Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0