Hemkommen

Och jag luktar som jag gjorde efter peace ungefär. Har inte duschat på tre hela dagar, och det känns..

Hursomhelst, det var verkligen jättemysigt ute i skärgården, som ni kanske förstod från mitt förra inlägg ;)

Och idag när jag åkte in till staden igen var det dags att ta spruta! HEMSKT!!! Seriöst, jag hade för mig att det verkligen inte skulle göra så ont som det faktiskt gjorde. Sist jag tog sprutan (Det är gardasil för er som inte fattar) så kändes det knappt så nu tänkte jag att det skulle vara som ett myggbett. FEL FEL FEL!!!! Det gjorde så sjukt ont att jag ville bita av mig hela lillfingret jag satt och bet i.. seriöst. Aldrig mer.

Som tur var var det tredje och sista sprutan, så nu blir det aldrig mer!

Puss Puss
Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0