TRUE BLOOD!

Jag kan inte beskriva min kärlek till True Blood. Den är vad de kallar obeskrivlig. Och fulländad.

Det senaste avsnittet nu slutade så sjukt spännande!! Det var en lynchmob mot vampyrernas näste där Bill Compton kan ha varit! Så, han kanske är uppeldad nu. Men, som den nörd jag är har jag kollat upp lite om serien.. och för er som inte vill veta, sluta läs nu. Puss Puss och godnatt. Men för er som vill veta och läsa vidare: Bill dör inte. Han finns med i fler avsnitt. Så, Sookie my friend, your boyfriend is still alive. Vad jag vet i varje fall!

Du kunde inte sluta läsa, eller hur? Jag vet, min text är så oerhört fängslande..

Nu ska jag slänga ut katten och sova!

Puss Puss
Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0