under kvällstid

Jag tänker mycket just nu. CSI är ett bra sätt att inte tänka så mycket. Jag är trött just nu. Trött på höstrusket. Vill ha tjocka vita snöflingor som faller ner när jag åker till skolan. Vill ha den där bitande kylan som gör att vi alla blir sådär rödrosiga om kinderna och den där friska luften som gör att snön knastrar under fötterna när jag går uppför norrbackagatan på morgonen. Jag gillar det. Men höstdimman, den är fin på morgonen, när den släpper är den inte lika fin. När den lägger sig som ett grått täcke över himlen och tunga droppar regnar ner på mitt trasiga paraply, då är det inte lika roligt och mysigt längre.


Nu tänker jag återgå till CSI. Det är bra, jag gillar CSI.

Puss Puss
Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0