Wednesday

Idag ska jag på Folkoperan med min madre. Innan dess ska vi äta middag på Hornsgatan. Me like Me like!

Just för tillfället känner jag mig mycket stolt över mig själv. Har precis haft tvärgruppsredovisning om våra arbeten i naturkunskapen. Och jag kunde faktiskt det jag pratade om! Jag känner mig mycket glad! Blev dock tillsagd av Svenne att jag inte fick måla naglarna bland folk. Varför? Nagellacket innehåller lösningsmedel och det dödar tydligen hjärnceller?! Hmm... har Svenne rätt eller har han fel? Om han har rätt kanske detta är anledningen till varför uttrycket dumma blondiner finns? Då tänker jag absolut inte på blondiner generellt, utan på de som konstant sitter och målar naglarna och isåfall kanske det är anledningen till att de är korkade? För att nagellacket har dödat alla hjärnceller?

Jag gissar dock att Svenne har fel. Jag tror inte att nagellack gör en korkad. Fast å andra sidan målar jag naglarna relativt ofta.. så vad vet jag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0