5/9 2009

Kära fjorton läsare,

Jag vill bara meddela att jag har haft en galet härlig kväll igårkväll hemma hos Maks. Det var visserligen lite problem med överhettade högtalare, men det ordnade sig nästan så vi hade ju lite musik under kvällen i alla fall! Och tro mig, på dansgolvet spelade det ingen roll vilken volym man hade på stereon, det var allsång som gällde!

Vad hände mer? Hmm.. vi blev ditskjutsade på hölass med traktor, det var en upplevelse! Vi tappade bort värden, sophia och vic, men de alla återvände efter ett tag i omgångar. Det var lite halvincest när ett visst antal personer bytte strulpartner. Ettor blev märkta med kärleksbett. Jag bet Dennis. Frida drog i Dennis hår. Dennis blev misshandlad. Min potatissallad tog slut fort. Den var poppis! Tyvärr glömde jag bunken hos Max :( MEN! Jag hade en hur trevlig kväll som helst i varje fall. På kvällen somnade jag till tonerna av snarkningar från alla håll och kanter, och på morgonen vaknade jag i en kaminhet säng. Det var jättekul att gå runt och se på alla som hade somnat på diverse platser i lägenhetshuset. I köket, på golvet osv. Sen fick jag skjuts av Victor och Emil hem, medan alla andra får ta bussen som går.. nu? Och jag har varit hemma i en halvtimme typ. NICE!

Nu ska jag göra lite soppa och se på superbad! Hörs sen!

Puss Puss
Emelie

Ps. Hade min första arbetsdag igår också! DET VAR SJUKT NICE!!! Ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0