ÅÅÅÅÅÅÅÅH LYCKA!!!!!

Aqua har nu kommit ut med sitt Greatest Hits album, inklusive den nya singeln "Back to the 80's"! Jag är överlycklig över denna nostalgiska supertripp! Seriöst, det här är fantastiskt. Nu vill jag bara ha ett greatest hits that emelie loved during the 90's skiva.. Den kommer innehålla följande fantastiska låtar:

- Mmmbop - Hanson Brothers
- Get down - Backstreet Boys
- Wannabe - Spice Girls
- To be with you - Mr. Big
- Oooh I like it - Creeps
- You - Ten Sharps
- Can I kick it - A tribe called quest
- Dr. Jones - Aqua
- Taxi driver - Mr.Bombay

Och andra underbara 90'tals artister som gav min kropp ofrivilliga spasmer varje gång jag hör dem och får mig att minnas att 90-talet var fantastiskt! Åh.. jag ska köpa Greatest Hits av Aqua så snart jag kan..

Puss Puss
Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0